سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، عمل کردن به هشت صفت را به او الهام فرماید : چشمْ فروپوشیدن از محارم خدا، ترس از خداوند ـ جلّ ذِکرُه ـ، شرم، بردباری، شکیبایی، امانتداری، راستی و بخشندگی . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 95 مرداد 16 , ساعت 12:58 عصر

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو ساعت 20 به وقت محلی و 3:30 به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا برگزار خواهد شد. در حالی که چند ساعت به آغاز مسابقات مانده استادیوم حال و هوای خاصی دارد.

* در فاصله قریب به یک ساعت مانده به آغاز مراسم افتتاحیه سکوهای ورزشگاه ماراکانا در حال پر شدن است. البته ورزشگاه هنوز پر نشده و جمعیت کمی در حال ورود به استادیوم هستند. به گونه ای که جمعیت بیشتر استادیوم در حال حاضر توسط خبرنگاران کشورهای مختلف پر شده است!

* از بلندگوهای استادیوم موسیقی برای حاضران خرید چای لاغری تن فیت در استادیوم ماراکانا پخش می شود.

* با وجود اینکه زمان کوتاهی تا آغاز مراسم افتتاحیه باقی مانده، معترضان به المپیک هنوز دست از اعتراض نکشیده اند و کماکان به اعتراض خود ادامه می دهند. بیرون از ورزشگاه عده ای با در دست داشتن پلاکارد اعنراضشان را به برگزاری مسابقات المپیک نشان می دهند.

 

* اولین پیغام مراسم افتتاحیه این است که مردم برزیل توانایی زیادی دارند و می‌توانند از هیچ، همه چیز بسازند. چیزی شبیه معجزه و با دستهای خالی.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ